Your browser does not support JavaScript!
محدوده هزینه: هر صفحه از ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
توضیحات: زمان تحویل در سیستم تیکت پشتیبانی اعلام می شود
روش سفارش: آنلاین
زمان تحویل: بر اساس پروژه از ۳ الی ۱۵ روز کاری
نمونه قرارداد
سفارش خدمات
استعلام هزینه
نمونه کارها
طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ حرفه ای را با ما تجربه کنید. کاتالوگ یکی از متداول ترین شیوه های تبلیغاتی هستند که همواره جایگاه خود را حفظ کرده اند. شیوه ای کاربردی است که می تواند به شما جهت جذب مشتریان جدید، معرفی خدمات و محصولات و فروش بیشتر کمک کنند. اگر می خواهید یک کاتالوگ جدید و حرفه ای طراحی کنید، تنها کافی است تا این خدمات را به صورت آنلاین در لولسا سفارش دهید.

سفارش طراحی کاتالوگ

هزینه طراحی کاتالوگ (تعرفه و قیمت طراحی)

هزینه پایه طراحی کاتالوگ به تعداد صفحات، نوع طراحی و ابعاد کاتالوگ وابسته است. برای همین ما محاسبه هزینه آنلاین را راه اندازی کرده ایم. در این بخش می توانید هزینه طراحی کاتالوگ در حالت های مختلف را پیش از ثبت سفارش مشاهده کنید. تعرفه خدمات با توجه به حفظ کیفیت و قیمت مناسب برای مشتری اعلام شده است.

توجه: هزینه های اعلام شده تنها مربوط به طراحی بوده و شامل چاپ موارد نیست.

نوع کاتالوگ هزینه طراحی کاتالوگ
کاتالوگ حرفه ای ابعاد A4 (۲ اتود و ۲۰ ٪ تغییرات) 11739 تومان
کاتالوگ عمومی ابعاد A4 (۱ اتود و ۱۵ ٪ تغییرات) 11137 تومان

چطور طراحی کاتالوگ سفارش دهیم؟

برای ثبت سفارش طراحی کاتالوگ در لولسا به کمتر از ۳ دقیقه زمان نیاز دارید. همه مراحل به صورت آنلاین و هوشمند انجام می شوند.

ثبت نام در سایت: در مرحله اول نیاز است در سایت ثبت نام کنید.

ثبت سفارش آنلاین: اطلاعات کاتالوگ مانند متن ها، رنگ بندی مورد نظر، نوع کاتالوگ و ... را در فرم سفارش ثبت می کنید. سپس از طریق درگاه پرداخت هزینه خدمات را واریز می کنید.

طراحی اتود/اتودها کاتالوگ: طراحان لولسا شروع به طراحی کاتالوگ بنا به سفارش شما می کنند. تعداد اتودها در زمان ثبت سفارش مشخص می شود.

مشاهده اتود و درخواست اصلاحات: اتودهای طراحی شده از طریق سیستم تیکت پشتیبانی برای شما ارسال خواهد شد. اتود مورد نظر را انتخاب کرده و همراه با اصلاحات از طریق همان تیکت پشتیبانی برای طراحی ارسال کنید. توجه کنید همه خدمات دارای اتود و یا اصلاح نیست.

تحویل کاتالوگ: در این مرحله طراح کاتالوگ را با توجه به اصلاحتی که در تیکت پشتیبانی ارسال کردید اصلاح می کند و فایل از شیوه ای که در زمان سفارش درخواست داده بودید برایتان ارسال می شود.

سفارش خدمات طراحی کاتالوگ

سفارش خدمات طراحی کاتالوگ به صورت اینترنتی است. کافی است به پرتال فروش لولسا مراجعه کنید. در این بخش می توانید خدمات طراحی کاتالوگ را سفارش دهید. یک فرم اطلاعات مورد نیاز برای طراحی از شما دریافت خواهد کرد. سفارش شما در عرض کمتر از چند دقیقه قابل ثبت است.

سوالات پیش از سفارش: در صورتی که هرگونه سوال پیش از سفارش دارید، با ما از طریق سیستم تیکت پشتیبانی در تماس باشید. در این بخش درخواست ارسالی مستقیما از سوی طراحان بررسی و پیشنهادات و یا توضیحات تخصصی خدمتتان ارسال می شود.

سفارش از طریق ایمیل: جهت سوالات درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.

خدمات طراحی کاتالوگ

خدمات طراحی کاتالوگ به صورت حرفه ای در لولسا به مشتریان محترم ارائه می شود. طراحی بر اساس جدیدترین متدهای صورت گرفته و شما صاحب یک کاتالوگ حرفه ای خواهید شد. خدمات ارائه شده شامل چاپ کاتالوگ نیست. در صورت نیاز، چاپخانه های معتبر جهت امور چاپی به مشتریان محترم معرفی خواهند شد. کلیه خدمات ارائه شده با توجه به رعایت اصول چاپی ارائه شده و بالاترین کیفیت به مشتریان محترم ارائه خواهند شد. پیشنهاد ما استفاده از کاتالوگ دیجیتال است. از جهت طراحی این نوع کاتالوگ تفاوتی با کاتالوگ های چاپی ندارد. اما مزایای نوع دیجیتال بسیار بیشتر است.

طراحان با رعایت اصول برندینگ و آشنایی با اصول چاپ، اقدام به طراحی کاتالوگ شما خواهند کرد.

توجه: این خدمات شامل عکاسی، اسکن، باز سازی تصاویر، طراحی لوگو، تصویر سازی و سایر موارد نیست.

طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ دیجیتال را از ما بخواهید. توصیه ما استفاده از این خدمات است. چندین دلیل مختلف برای استفاده از نوع دیجیتال وجود دارد:

  • کاتالوگ دیجیتال نیاز به چاپ نداشته و هزینه های شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند
  • کاتالوگ دیجیتال را می توانید به سادگی برای افراد ارسال کنید و نیاز به دسترسی وجود ندارد
  • کاتالوگ دیجیتال را می توانید در سایت و شبکه های اجتماعی برای مخاطبین قرار دهید

این مزایا به خوبی نشان می دهند چرا رفتن به سمت تبلیغات دیجیتال به صرفه تر و ارزشمندتر هستند. نوع سفارش این خدمات با کاتالوگ های چاپی تفاوتی ندارد، تنها در فرم سفارش تیک مربوط به کاتالوگ دیجیتال را بزنید.

شرایط پرداخت

پرداخت هزینه خدمات طراحی به صورت آنلاین است. پس از ثبت سفارش، وارد صفحه پرداخت شده و هزینه خدمات را به صورت آنلاین می پردازید.

روند انجام پروژه

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  2. پرداخت هزینه طراحی
  3. طراحی کاتالوگ
  4. تحویل فایل نهایی به مشتری

مشاوره طراحی کاتالوگ

مشاوره طراحی کاتالوگ را به صورت تخصصی تجربه کنید. برای استفاده از این خدمات، می توانید به بخش مشاوره مراجعه کنید. توجه داشته باشید ارائه خدمات مشاوره تنها با وقت قبلی امکان پذیر است. ما معتقد هستیم یک مشاوره زمانی اثر بخش است که به صورت حرفه ای ارائه شود.

خدمات مرتبط با طراحی کاتالوگ

در کنار خدمات طراحی کاتالوگ، ما خدمات دیگری جهت برآورده سازی کامل نیاز های مشتریان خود آورده ایم. این خدمات شامل: طراحی ست اداری، طراحی بروشور و طراحی پوستر می باشند. در صورت نیاز می توانید این خدمات را از ما بخواهید. لولسا مجموعه ای کامل از خدمات متنوع برای نیازهای مختلف تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نمونه کارهای طراحی کاتالوگ

برای مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی کاتالوگ تیم لولسا می توانید به نمونه کارها مراجعه نمایید. نمونه کارها به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در دسترس شما است.

نمونه قرارداد خدمات طراحی کاتالوگ

به جهت یکسان سازی و افزایش کیفیت ارائه خدمات، قرارداد عمومی و یکسانی برای تمامی مشتریان در نظر گرفته شده است. امکان تغییر در بندهای این قرارداد وجود نداشته و برای تمامی مشتریان محترم ثابت می باشد. می توانید با مراجعه به بخش نمونه قرارداد طراحی کاتالوگ از کلیه بندهای آن مطلع شوید. سفارش خدمات به معنی پذیرش کلیه موارد مطرح شده در این نمونه قرارداد می باشد. لذا الزامی به پر شدن قرار داد از سوی لولسا وجود ندارد.

زمان بندی تحویل پروژه طراحی کاتالوگ

تحویل پروژه های طراحی کاتالوگ بسته به تعداد صفحات و نوع کاتالوگ بین ۳ الی ۱۵ روز کاری انجام می شوند.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ (به انگلیسی Catalogue) فهرست و سندی است از اقلامی که قرار است به فروش برسند، خدمات و یا دوره های آموزشی که قرار است که به افراد معرفی گردند به همراه توضیحات و قیمت آن ها به صورت یک سند چاپی و یا سند الکترونیکی بر روی اینترنت، سی دی، دی وی دی و ... انتشار می یابند. کاتالوگ شامل فهرست شماره گذاری شده ای از اسامی، دوره ها، وسایل و ... می باشد.

هدف از طراحی کاتالوگ تنها فروش محصولات و یا گرفتن درخواست به منظور ارائه خدمات است بنابراین، اطلاعات باید در چند خط به طور ساده آورده شوند تا توضیحات مختصر و مفیدی درباره ی محصول عرضه شده و یا خدمات ارائه شده به مخاطب داده شود. تعداد صفحات کاتالوگ معمولا ۸ صفحه یا بیشتر می باشد. در کاتالوگ ها اغلب از تصاویر زیبا و مناسب به منظور معرفی بهتر استفاده می شود چرا که در کاتالوگ جذب مشتری و بازاریابی و توجه به جنبه ی تجاری محصول هدف اصلی محسوب می شود.

پیش به سوی کاتالوگ خوب

ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد که طراحی کاتالوگ خوب چه ویژگی هایی دارد؟ پاسخ به این سوال با آن که اول ساده به نظر می رسد، اما با کمی تامل دشواریش را به ما ثابت می کند. ابتدا ویژگی های مهم یک کار تبلیغی (در اینجا کاتالوگ) را باید بررسی کرد. طرح، رنک، کادر بندی و چینش، متن، تصاویر و نموداره ها، شعار، پیام و یکپارچگی.

طرح کاتالوگ

طرح ابتدایی ترین بخش و پایه و اساس کار است. طرح استخوان بندی یک کار است و استخوان بندی مناسب، تنه ای مناسب می سازد. بدون داشتن طرح مناسب، نمی توان انتظار داشت کار نهایی هیچ گونه موفقیتی از لحاظ بصری حاصل کند.

رنگ در کاتالوگ

رنگ به کار شما زندگی می بخشد و در کنار طرح قرار می گیرد و با هم پایه کلی کار گرافیکی را می سازند. انتخاب رنگ دانشی بسیار پیچیده است. از نگهداری و استفاده درست رنگهای سازمانی گرفته، تا بررسی تاثیرات روان شناسی رنگ و محل قرار گرفتن رنگ (چه از لحاظ قرار گیری در کنار رنگهای اطراف و چه از لحاظ بافتی که رنگ در آن قرار می گیرد) روند پیچیده است تا رسیدن به پالت نهایی

کادر بندی و چینش در طراحی کاتالوگ

چشم انسان همواره با کادر های مختلف روبرو است. هر تصویر بصری مقابل چشمان ما تشکیل یک کادر می دهد و آن کادر عناصر قرار گرفته در آن را به یکدیگر پیوند می دهد. کادر بندی با توجه به مجموعه کار می تواند تغییرات زیادی داشته باشد. کادر، امری بسیار جذاب در طراحی است. یک کادر لزما به معنی استفاده از تصویر مثبت نیست و می توان با تصویر منفی نیز به کادر دلخواه رسید. به عنوان مثال یک کادر بندی در صفحه ای سفید که در میان آن متن ها و تصاویر با رنگی مانند سیاه نوشته شده باشند، می تواند به سادگی حاشیه ای خالی از تصویر و رنگ (منفی) باشد. کادر بندی بنا به خلاقیت طراح و پیام اثر امکانات بسیار زیادی برای تاثیر روی مخاطب را در اختیار شما قرار می دهد.

اما چینش به مقوله ای درون طرح و نه در اطراف آن مربوط است. چینش محل قرار گیری اجزای درون کادر است تا یک کل مشترک را یکپارچگی داده و ارتباط و جایگاه آنها در کنار هم و در کل اثر مشخص می کند و وزن کار را مشخص می کند.

متن در کاتالوگ

متن استفاده شده در کاتالوگ می تواند بسیار اطلاع رسان، خلاصه و کافی باشد. هیچ کس وقتی به کاتالوگ شما مراجعه می کند نیاز ندارد به اندازه یک کتاب اطلاع کسب کند اما از طرفی دیگر نیاز دارد تمام آنچه نیاز دارد را به صورت خلاصه و قابل فهم به دست بیاورد. پس حتما این موضوع را در طراحی کاتالوگ مورد نظر داشته باشید.

تصاویر و نمودارهای کاتالوگ

استفاده از تصاویر و نمودار ها نیز می تواند به انتقال اطلاعات مورد نظر شما به مخاطب کمک شایانی کند. اما به یاد داشته باشد، این تصاویر و شیوه استفاده از آنها کمی پیچیده تر از آن است که به سادگی از آن بگدریم. به عنوان مثال فرض کنید یک نوشته در کنار یک تصویر قرار می گیرد. اگر نوشته مربوط به عکس باشد و توضیحاتی راجه به آن بدهد، در بسیاری از موارد بهتر است تصویر چرخشی به سمت متن داشته باشد. در حالتی دیگر فرض کنید نوشته ای در کنار یک تصویر قرار دارد که آن نوشته قرار است پیامی را به مخاطب برساند نه آنکه توضیح تصویر باشد، در این صورت یکی از رایج ترین شیوه ها این است که سویه تصویر به سمت بیرون کار باشد و چرخشی نداشته باشد. اینها مثالهایی ساده از تاثیرات انتخاب عکس و نوع عکاسی و یا نمودار استفاده شده در کار می باشند.

شعار و پیام کاتالوگ

یک تبلیغ بصری به صورت کلی و در اینجا یک کاتالوگ به صورت جزئی دارای یک پیامی می باشد. این پیام می تواند در قالب یه شعار باشد که کل اجزا اثر باید نقش تاکیدی داشته باشند و مخاطب را به آن شعار برسانند. اما پیام می تواند به صورت یک شعار نبوده، به صورت گسترده تری عملی کند و به عنوان مثال معرفی چندین و چند محصول باشد. در اینجا باید اشاره کرد در صورت آن که پیام مربوط به چندین جز می باشد و اجزای مختلفی معرفی می شوند، این اجزا باید در کنار هم و با یکدیگر دارای ارتباط باشند.

تمامی عوامل بالا در کنار هم می توانند به یک کار یکپارچگی بدهند. هر کدام از این مراحل نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی دارند. نیازمند شناخت شما، محصول، مخاطب، رقبا و بازار دارد. شعار و پیام مناسب برای کاتالوگ خود تهیه کنید تا بتوانید بر روی مخاطبین بیشترین اثر را بگذارید.

نوع فایل های ارسالی

فایل های ارسالی به دو صورت فایل لایه باز و فایل آماده چاپ می باشند. فایل آماده چاپ به فرمت JPG بوده و فایل لایه باز بر اساس نوع طراحی در یکی از فرمت های PSD و یا AI تحویل مشتری می شوند. در صورت نیاز به فایل لایه باز، در زمان سفارش خدمات گزینه مربوط به نوع فایل لایه باز را انتخاب کنید. در کاتالوگ های دیجیتال فایل ارسالی به صورت فرمت PDF خواهد بود.

قوانین و مقررات طراحی کاتالوگ

قوانین مربوط به این خدمات را می توانید در بخش قوانین و مقررات وب سایت مشاهده بفرمایید. در نظر داشته باشید سفارش خدمات به منزله مطالعه و تایید این قوانین از سوی مشتری است.

سوالات متداول خدمات طراحی کاتالوگ

آیا امکان سفارش خدمت به صورت حضوری وجود دارد؟

  • خیر، سفارش تنها به شیوه های اعلام شده امکان پذیر می باشد.

آیا امکان کاهش هزینه و یا تخفیف در ارائه خدمات وجود دارد؟

  • خیر، تمامی هزینه های اعلام شده برای همه کاربران یکسان می باشد و امکان هیچ گونه تخفیفی میسر نیست. ما بهترین قیمت را به نسبت کیفیت ارائه می دهیم.

چه میزان اصلاح در کارها قابل درخواست می باشد؟

  • حداکثر میزان تغییرات بسته به نوع خدمات متفاوت است. برای اطلاع از این موضوع به پرتال فروش لولسا مراجعه کنید.

امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود دارد؟

  • خیر، امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود ندارد.

چرا خدمات طراحی کاتالوگ لولسا؟

  • ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
  • از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
  • طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
  • قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
  • سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
  • تخصص ما در طراحی کاتالوگ های شیک، مدرن و زیبا می باشد.
  • خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
  • ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
  • موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.